Home VIJESTI BIH Cure dokumenti: Telekom Srbije ukinuo Hayat u Sloveniji jer A1 nije platio...

Cure dokumenti: Telekom Srbije ukinuo Hayat u Sloveniji jer A1 nije platio za RTS

217
0

Od kada je otkriveno da je Hayat prodao sva prava Telekomu Srbije, iz ove televizije to nemušto pokušavaju zataškati i negirati

Danima već traje razmjena vatre između šefa NiP-a Elmedina Konakovića i televizije Hayat, a nakon što je Konaković otkrio da je Hayat sva prava za program prodao Telekomu Srbije.

Naime, Hayat – koji se pretvorio u običnu propagandnu mašineriju SDA – postavlja se kao patriotska televizija u čijem programu su svi koji ne misle onako kako je ukalupila SDA – izdajnici. Pored toga, Hayat je sjajno uvezana firma sa budžetskim preduzećima u kojima direktoruju SDA-ovci i koje imaju ogromne marketinške ugovore upravo sa ovom televizijom.

Od kada je otkriveno da je Hayat prodao sva prava Telekomu Srbije, iz ove televizije to nemušto pokušavaju zataškati i negirati.

Tako su prvo kazali da oni ustvari imaju ugovor sa nekom portugalskom firmom da bi u drugom prilogu potvrdili da je i ta kompanija povezana sa Telekomom Srbije.

No, Raport je sad u posjedu dopisa kojeg je TS slao slovenskom operateru A1. U njemu Telekom Srbije prvo navodi da je ekskluzivni vlasnik prava, između istalog i Hayata, a onda prelazi na problem.

Kako se vidi iz dokumenta, Telekom Srbije konstatuje da kablovski operater A1 nije pristao na cijenu javnog servisa Srbije RTS i pratećih kanala, pa će zbog toga ostati i bez ostalih kanala nad čijim pravima ekskluzivno vlada Telekom Srbije. Uključujući naravno i Hayat.

Ovaj dokument najbolji je dokaz da je Telekom Srbije taj koji odlučuje o sudbini Hayata. Gdje će se prikazivati i po kojoj cijeni odlučuje dakle direktno država Srbija.

 

 

Facebook Comments Box
Previous articleInspektori završili kontrolu u hotelu Jablanica: Poznato šta su sve otkrili
Next articleJablanica: Fekalije u podrumima nadležni ne reaguju